You are here: Home -  Louis Vuitton Zonnebril en samenwerkend leren wordt gestimuleerd en

Louis Vuitton Zonnebril en samenwerkend leren wordt gestimuleerd en

Louis Vuitton Zonnebril

In krachtige leeromgevingen, zijn rijke contexten en authentieke taken aangeboden aan leerlingen. Actief, zelfstandig en samenwerkend leren wordt gestimuleerd, en het curriculum wordt aangepast aan de Louis Vuitton Zonnebril Kopen behoeften en mogelijkheden van individuele leerlingen. In deze studie werden de kenmerken van leeromgevingen en de bijdrage van ICT aan leeromgevingen onderzocht. Een vragenlijst werd ingevuld door 331 docenten in de hoogste graad van het basisonderwijs. Resultaten tonen aan dat veel leraren verschillende elementen van krachtige leeromgevingen te passen in hun klassen. Dit geldt met name voor de presentatie van authentieke taken en het bevorderen van actief en zelfstandig leren. Echter, de methoden die door leraren om het onderwijs op de behoeften en mogelijkheden van individuele leerlingen aan te passen bleek vrij beperkt. Het gebruik van ICT in het algemeen alleen maar toonde kenmerken van de traditionele benaderingen van het leren. De kans van het gebruik van open-end ICT-toepassingen, die naar verwachting een bijdrage leveren aan de kracht van leeromgevingen, waren groter bij leraren die krachtige leeromgevingen gecreëerd voor hun leerlingen, en toen waren er meer computers beschikbaar voor de leerlingen. Bovendien, 'standpunten met betrekking tot de bijdrage van ICT Louis Vuitton Zonnebril aan actief en zelfstandig leren, leraren leraren vaardigheden in het gebruik van ICT, en de leraar geslacht bleek relevante achtergrondinformatie variabelen in dit opzicht.
0 Reacties


Spreek uw mening
Recente Reacties