You are here: Home -  Louis Vuitton Shop CI 0 28 0 77 p u0026 nbsp

Louis Vuitton Shop CI 0 28 0 77 p u0026 nbsp

Louis Vuitton Shop

Het doel van deze studie was om de opkomst van de weergegeven alcohol referenties op Facebook voor eerstejaars studenten te onderzoeken van twee universiteiten. Afgestudeerd middelbare school senioren die van plan waren om een ​​van de twee gerichte studie universiteiten te studeren werden gerekruteerd. Deelnemers 'Facebook-profielen werden geëvalueerd voor weergegeven alcohol verwijzingen in de uitgangssituatie en om de vier weken gedurende het eerste jaar van de universiteit. Profielen werden gecategoriseerd als niet-Displayers, Alcohol Displayers of intoxicatie / probleemdrinken Displayers. Analyses opgenomen logistische regressie, univariate en multivariate Cox analyse en multi-state Markov Louis Vuitton Bags 2014 modellering. Een totaal van 338 deelnemers werden gerekruteerd, 56,1% vrouw, 74,8% was blank, en 58,8% waren van de Universiteit A. Op baseline, 68 Facebook profielen (20,1%) opgenomen weergegeven alcohol gevonden. Tijdens het eerste jaar van de universiteit, 135 (39,9%) profielen pas weergegeven alcohol. In multivariate Cox analyse, universiteit (Universiteit B versus A, HR u0026 nbsp; = Louis Vuitton Shop u0026 nbsp; 0,47, 95% CI: 0,28-0,77, p u0026 nbsp; = u0026 nbsp; 0,003), het aantal Facebook-vrienden (HR u0026 nbsp; = u0026 nbsp; 1,19, 95 % CI: 1,09-1,28, p u0026 nbsp; u0026 lt; u0026 nbsp; 0.001 voor elke 100 meer vrienden), en de gemiddelde maandelijkse status updates (HR u0026 nbsp; = u0026 nbsp; 1,03, 95% CI: 1,002-1,05, p u0026 nbsp; = u0026 nbsp; 0,033) waren geïdentificeerd als onafhankelijke voorspellers voor nieuwe alcohol display. Bevindingen dragen bij aan het begrijpen van de patronen en voorspellers voor weergegeven alcohol referenties op Facebook.
0 Reacties


Spreek uw mening
Recente Reacties